Gęstanti Giselle Bündchen populiarumo žvaigždė
Atrodo, šis sezonas supermodeliui Giselle Bündchen nėra labai sėkmingas. Apie blėstantį jos populiarumą jau spėjo paskelbti populiarūs žurnalai „Vanity Fair“ ir „Harper’s Bazaar“. Šių žurnalų balandžio ir gegužės leidiniai, kurių viršeliuose puikavosi ši viena daugiausiai pasaulyje uždirbančių manekenių, buvo prasčiausiai perkami per pastaruosius keletą metų. Neatnešusi garsiesiems leidiniams sėkmės, Giselle visai neseniai patyrė dar vieną ne itin sėkmingą karjeros vingį – jos paslaugų atsisakė mados linija Rampage.
Rampage mados namai nusprendė paįvairinti savo naują 2009 metų sezono reklaminę kampaniją ir į jos fotosesiją pakvietė jau nebe Giselle Bündchen, kuri iki šiol buvo jų reklaminis veidas, bet jauną ir žavią Izraelio manekenę Bar Rafaeli. „Savo reklamai mes ieškojome naujo veido ir kai susitikome Bar, iš karto ją pamilome!, – kalbėjo oficialus Rampage atstovas Dari Marder. „Bar yra miela, jauna, seksuali ir labai graži – ji yra būtent tokia, kokia yra ištikima Rampage klientė“.
Naujasis Rampage veidas – Bar Rafaeli – taip pat džiaugiasi jos ir kompanijos bendradarbiavimo rezultatu. „Rampage linija yra patogi ir jos drabužių kirpimai yra labai moteriški. Jie idealiai prisitaiko prie moters figūros ir išryškina visus privalumus, todėl juos dėvėdama aš jaučiuosi išties puikiai!“, – teigė 23 metų mergina.
Pati Gisele nėra nusiminusi, kad jos vietą Rampage reklaminiame stende pakeitė kita žavi ir perspektyvi mergina. Dabar ji ir jos vyras Tom Brady laukia, kol pagaliau taps laimingais tėvais.
Priešais jus – ankstesnės ir naujos Rampage reklaminės kampanijos nuotraukos. Kuris modelis – Giselle Bündchen ar Bar Rafaeli – atrodo gražiau, paliekame spręsti jums. Beje, sutapimas tai, ar ne, tačiau pasirodo, kad Rampage ir aktorius Leonardo DiCaprio turi panašų skonį! Šios dvi moterys anksčiau buvo užmezgusios romantiškus santykius su šia populiaria amerikiečių žvaigžde.
Daugiau akimirkų iš naujausios Rampage reklaminės kampanijos – nuotraukose.
[jimage 83826 500 800]
[jimage 89412 500 800] [jimage 89413 500 800] [jimage 89414 500 800] [jimage 89415 500 800] [jimage 89416 500 800] [jimage 89417 500 800] [jimage 89418 500 800]