Parduotuvių turinys: Diesel, Tommy Hilfiger, Fornarina

Lucia Danes - -
Parduotuvių turinys: Diesel, Tommy Hilfiger, Fornarina

Štai taip šį sezoną atrodo Diesel, Tommy Hilfiger, Fornarina parduotuvių turinys. Nori? Visa tai gali nusipirkti ir Lietuvoje. Išskirtinį stilių ir mados ženklus vertinantys jaunatviško stiliaus mėgėjai nuo šiol galės dažniau užsukti į mados ir stiliaus centrą „Europa“ – rudenėjant čia duris atvėrė gausus būrys pasaulinio garso prekių ženklų salonų. Drabužių jaunimui parduotuvė „Aprangos galerija“ sutelkė „Europoje“ tik išskirtinai madingiausius prekių ženklus. Centre įsikūrusi „Apranga“ taip pat pakito – akį traukia itin modernus dizainas ir patogiai skubantiems žmonėms pritaikytas prekių išdėstymas.

„Tampame mados Meka – jau dabar mūsų centro lankytojus džiugina galimybė vienoje vietoje rasti garsius prekių ženklus, netrukus sulauksime ir daugiau pasaulyje mados stilių diktuojančių prekių ženklų, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Kokybiniais pasikeitimais siekiame pritraukti ne tik vilniečius, bet ir visos Lietuvos mados gurmanus, taip pat svečius iš užsienio“.

Universaliai auditorijai skirta „Aprangos“ parduotuvė, iki šiol „Europoje“ buvusi per du aukštus, įsikūrė ir asortimentą koncentravo pirmajame aukšte. Nuo šiol pirkėjai ras aiškiai vizualiai išdėstytus drabužius pagal prekės ženklus, todėl daug greičiau ir patogiau galės išsirinkti sau tinkamą rūbą. Antrajame aukšte stilingo jaunimo laukia „Aprangos galerija“. „Čia sutelktos išskirtinai tik madingiausių prekių ženklų kolekcijos, kurios šį sezoną stebina ypatinga stiliaus demokratija ir spalviniu gilumu, – pastebi G. Urnevičienė. – Pavyzdžiui, „Diesel“ drabužiai merginoms leis susikurti tiek atsipalaidavusios menininkės, tiek savimi pasitikinčios, drąsios verslininkės įvaizdį. Vaikinai galės rinktis tabako, burgundiško vyno, skirtingus indigo atspalvius, orams dar labiau vėstant – prie minėtų spalvų jungti pilkus bei žalius tonus“.

Prekybos centro vadovė atkreipia dėmesį, kad net spalvingumu pasižymintis „Desigual“ šaltąjį sezoną siūlo tamsesnių, santūresnių drabužių modelius tiek moterims, tiek vyrams, tačiau vis tiek lieka ištikimas savo stilistikai ir kur ne kur įmeta spalvotą žaismingą detalę. Laisvalaikio rūbų mėgėjams siūlomi paprastumu ir patogumu paperkantys „Bench“ modeliai, moterims, ieškančioms prabangos ir elegancijos, pabrėžiančios moteriškumą, siūlomi „Fornarina“ drabužiai. Be šių ženklų, „Europoje“ įsikūrusioje „Aprangos galerijoje“ galima rinktis madingus naujojo sezono „Hilfiger Denim“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Firetrap“, „SuperDry“ bei „Morgan“ kolekcijų modelius.

Besibaigiant vasarai „Aprangos“ grupė į sostinės mados ir stiliaus centrą „Europa“ atvedė ir tris pasaulinio garso ženklus – „Strellson“, „Coccinelle“, „Pennyblack“. Rugsėjį rinkos senbuvė planuoja atidaryti „Europoje“ dar vieno garsaus ženklo – „Marella“ – parduotuvę, o visoje Lietuvoje – 10 naujų ir 3 atnaujintas parduotuves.

Apie autorių

Lucia Danes
Lucia Danes

Lucia yra viena iš naujausių Jurgita.lt naujienų skilties redaktorių, nors nemaža dalis representacinių straipsnių apie fotografus, dizainerius, stilistus, bei visažistus taip pat priklauso šiai merginai. Aiškus ir skaitytojų pamėgtas rašymo stilius, būdingas šiai merginai, ypač tinka objektyviai anlizei, konkretiems m...

Susisiekite su Lucia Danes
Apie Jurgita.lt