JURGITA goes to America!
Jurgita keliauja į Ameriką!… Skamba per daug gerai, kad būtų tiesa? Visai ne. Pasirodo, pasiekti skaitytoją užsienyje, yra kur kas paprasčiau negu Lietuvoje. Pirmą kartą anglų kalba prabilusi Jurgitos žurnalo redakcija ir paleidusi į elektroninę erdvę pirmąjį, skaitmeninį žurnalo numerį, iškart susilaukė stulbinančios sėkmės. Vos per pusę mėnesio angliška, bandomoji Jurgitos versija tapo mėnesio skaitomiausiu leidiniu Issuu.com ir, pasiekusi beveik 400 000 skaitytojų ribą, užkopė į skaitomiausių leidinių reitingo viršūnę. Skaitmeninė JURGITA šį mėnesį pralenkė garsųjį vyrų žurnalą „MAXIM“ iš JAV, kuris dar visai neseniai dominavo skaitmeninių žurnalų reitingų viršūnėse.
Dabar galime drąsiai teigti, kad spaudos era baigiasi. Skaitmeninis formatas valdo, popierių palikdamas praeityje. Žvelgdami į ateities rinkos tendencijas, esame visiškai tikri, kad ateityje sėkmės susilauks tie leidiniai, kurie ne tik sugebės pasiūlyti įdomų turinį, bet ir popierių iškeis į skaitmeną, taip sutaupydami daugybę pinigų – neišleisdami jų vis brangstančiam popieriui ir platinimui, o investuodami juos į kokybišką leidinio turinį. Be to, nei vienas popierinis mados žurnalas net ir su solidžiausiu spaudos tiražu niekada nepasieks tiek skaitytojų, kiek jų galima pasiekti žurnalą „spausdinant“ tiesiog internete.
Mada nemiega, nemiegame ir mes. Ateityje mados ir modelių žurnalas JURGITA plėsis. Jį skaityti galėsite ne tik kompiuteryje, bet ir savo išmaniąjame telefone ar iPad’e. Žurnalas bus pritaikytas ne tik Amerikos, bet ir kitų šalių auditorijoms. Žinoma, nepamiršime ir Lietuvos skaitytojų, todėl laukite tęsinio… Pavartyti pirmajį, nemokamą, anglišką numerį galite čia: