NUOGA GISELE BüNDCHEN NIEKAM NEĮDOMI
Neseniai sudalyvavusi karštoje ir seksualioje fotosesijoje reklaminei „Calzedonia Summer 2009“ kampanijai, brazilų supermodelis Gisele Bündchen spėjo nusifotografuoti ir kelių populiarių leidinių viršeliams. Ji puošia liepos mėnesio Vokietijos „Glamour“ ir „Elle“ žurnalus, o taip pat ir šio mėnesio „Photo“ žurnalą, kuriam ji pozavo visiškai nuoga. Seksualius kūno išlinkimus dengė tik medžio lapai ar ant kūno išraizgyti įvairiaspalviai raštai. Atrodo, tokios pikantiškos garsiosios manekenės nuotraukos turėtų būti gardus kąsnelis kiekvienam jos gerbėjui…
Vis dėl to, kitas garsus leidinys parodė, kad nuoga Gisele tampa niekam neįdomi! Gegužės mėnesio žurnalo „Vanity Fair“ numeris, kurio viršeliui ši viena daugiausiai pasaulyje uždirbančių manekenių pozavo apsinuoginusi, buvo prasčiausiai perkamas per pastaruosius du metus. Šio žurnalo buvo nupirkta tik 280 tūkstančiai kopijų. Tuo tarpu vidutiniškai kas mėnesį jo yra nuperkama apie 342 tūstančius vienetų.
Garsus modelis pozavo „Vanity Fair“ žurnalui ir 2007 metais. Tačiau tuomet numeris su jos atvaizdu buvo vienas geriausiai perkamų per visus metus.
Gisele populiarumas „Vanity Fair“ skaitytojų tarpe ženkliai nukrito. „Gali būti, kad ji praranda savo žavesį“, – kalbėjo žurnalo atstovė Beth Kseniak.
Pasirodo, „Vanity Fair“ yra ne vienintelis žurnalas, kuriam Gisele atvaizdas neatnešė sėkmės. Balandžio mėnesio „Harprer‘s Bazaar“ numeris taip pat nepasipelnė iš šios garsiosios manekenės grožio. Atvaizdas su seksualiąja Gisele nuo praėjusių metų lapkričio mėnesio buvo perkamas prasčiausiai.
Ar šie pavyzdžiai rodo blėstantį Gisele Bündchen populiarumą? Belieka laukti kitų modelio darbų ir tuo įsitikinti…