Vyrai su aukštakulniais
Mados kūrėjų fantazijai jokių ribų nėra. Laisvus vyriško tipo švarkus ar plačius „vaikino“ stiliaus džinsus su džiaugsmu šią vasarą nešioja moterys, na, o vyrai yra kviečiami pasipuošti spalvotomis ir raštuotomis pėdkelnėmis. Beje, pasirodo šį sezoną pristatomų vyriškų pėdkelnių nepakanka. Pavasarį žurnalas „Anthem“ supažindino su dar viena mados naujiena – vyrus padažytomis lūpomis. Toliau sekė karšta reklaminė kampanija su vyrais ir Chanel rankinėmis. Pastaruoju metu mados pasaulyje vyrams buvo įsiūlytas dar vienas itin moteriškas aksesuaras – aukštakulniai bateliai.
Visų pirma, nusikelkime į 2004 metus, kai žurnalas „W“ išspausdino fotosesijos „Asexual revolution“ darbus. Gal tuometinis vyrų ir aukštakulnių derinys įkvėpė ir šių dienų panašius įvaizdžius leidiniuose apie stilių ir madą?
Sugrįžtant į šiuos metus, drąsus ir, pripažinkime, kiek šokiruojantis vaizdelis dominavo šiuose leidiniuose:
• Kovo mėnesio „Vogue Paris“, fotografas – Karl Lagerfeld, modelis – Baptiste Giabiconi;
• Birželio mėnesio „New York Times“, fotografas – Jean-Baptiste Mondino, stilius – Arianne Phillips;
• Liepos mėnesio „Vogue Paris“, fotografas Bruce Weber;
• Šio mėnesio fotosesija „Purple“ žurnalui, kuriai dirigavo Karl Lagerfeld, o pozavo garsusis prancūzų modelis Baptiste Giabiconi. Kaip matome, tai jau antras per šiuos metus dizainerio ir modelio bendradarbiavimo kartas, per kurį Baptiste Giabiconi mielai sutiko pozuoti apsinuoginęs ir su aukštakulniais.
Pėdkelnės, lūpdažiai ir aukštakulniai… Ar to dar vyrams ne per daug? Ką dar mados atstovai jiems pasiūlys išbandyti?