Dizainerio Roberto Kalinkino šou užkulisiai
Iki dizainerio Roberto Kalinkino debiutinio šou likus vos keliolikai valandų, „Siemens” arenoje buvo ramu – niekas nešūkavo, nebėgiojo. Scena laukė žiūrovų, o pats dizaineris tik kruopščiai patikrindavo kiekvieną salės, užkulisių, BMW klubo foje kampą – kad viskas stovėtų, kaip jis planavo.
„Prieš renginį svečiams paruošėme ne vieną įdomų vaizdą bei veiksmą. Tačiau viso renginio ašis – užkulisiai, kurio, deja, pašalinės akys matyti negali. Tai – tarsi atskiras pasaulis, dar vienas spektaklis. Iš viso prieš ir per renginį čia dirba per 200 žmonių – modeliai, kirpėjai, visažistai, asistentai, koordinatoriai. Ir viskas dėl poros valandų – tačiau į tas valandas bus sudėta visa mūsų grožio, estetikos ir unikalumo vizija”, – sakė R. Kalinkino žmona ir kūrybos partnerė Agnė Kalinkina.
Už užkulisių modelius pasirodymui rikiavo pats choreografas Gytis Ivanauskas. Modelių šukuosenomis rūpinosi plaukų meistras Valerijus Gigievič su „Uff” salono komanda, o makiažo tendencijas įgyvendino garsi visažistė Inga Raslanaitė.
Muzikantas Leonas Somovas specialiai kolekcijos pristatymui paruošė originalų garso takelį, o artėjant renginio finalui svečių laukė ir jo gyvas pasirodymas kartu su atlikėja Jazzu.
R. Kalinkino kolekcijoje buvo ne tik vakarinių ar sceninių suknelių, bet ir rūbų, už kuriuos jį pamėgo klientai – puikiai tinkančių kasdieniam nešiojimui. Taip pat ir keletas naujienų, kurios, pasak dizainerio, pakeis įprastą požiūrį į tam tikrus aksesuarus. Nors buvo pristatyta 2013 metų pavasario / vasaros kolekcija, į renginį susirinkę žiūrovai specialioje vienos dienos parduotuvėje (angl. Pop-up Shop) galėjo apžiūrėti ir įsigyti rudens sezono drabužių – bestseleriais tapusių šiltų paltų, švarkų ar suknelių.
Nuotraukos Andrey Motorichev.