Batų maniakėms: Charlotte Olympia pavasaris 2011

Alice Woods - -
Batų maniakėms: Charlotte Olympia pavasaris 2011

„Visoms mergaitėms patinka aukštakulniai, bet aš nuo pat mažens buvau tiesiog apsėsta jų“, – pasakoja talentinga avalynės dizainerė bei tikrų tikriausia It-girl iš Londono Charlotte Olympia Dellal.

Charlotte – brazilų gražuolės Andrea Dellal, aštuntojo dešimtmečio „Valentino“ mūzos duktė bei gerai žinomo šių dienų modelio ir jaunimo stiliaus ikonos, labai prisidėjusios prie nepaprasto grunge stiliaus išpopuliarėjimo, Alice Dellal (taip, ta pati šviesiaplaukė maištinga, išskutinėta šukuosena) sesuo, todėl nieko keisto jog ir ji, baigusi prestižinį „Cordwainers“ mados koledžą ir įrodžiusi jog meilė batams buvo ne vien paprastas fetišas, sėkmingai įsiliejo į mados industriją.

2006-aisiais jaunoji dizainerė įkūrė kompaniją pavadinimu „Charlotte Olympia“ ir neilgai trukus jos kūriniai tapo modernios elegancijos sinonimu net tik Londone, bet ir visame pasaulyje. Kaip legendinis Christian Louboutin yra žinomas dėl raudonpadžių, ant žemės paliekančių rozetės formos atspaudus, taip Charlotte Olympia avalynė yra atpažįstama dėl prekinio ženklo – auksinio voratinklio („Jei ir aš turėčiau tiek kojų kaip voras, galėčiau dėvėti net 4-rias poras aukštakulnių iš karto!“), kuriuo pažymėtas kiekvieno bato-žudiko padas, o taip pat storų platformų, vadinamųjų „Island“ ir neįmanomai aukštų tiesių grakščių kulnų.

Derindama klasikines linijas, tradicines detales su moderniais siluetais bei visomis vaivorykštės spalvomis, 30-metė modeliuotoja savo kūriniuose puikiai atspindi senojo Holivudo prabangą (kuriai, neslepia jaučianti didžiulę nostalgiją), sukurtą šiuolaikinėms stiliaus ikonoms, būtent tokioms, kurios itin pamėgo „Charlotte Olympia“ aukštakulnius – tarp jų Kate Moss, Sienna Miller, Emma Watson, Beyonce bei pati Sarah Jessica Parker.

Charlotte Olympia kūrybos gerbėjos tvirtina jog „šie batai turi sielą!“. Tai, matyt, kuo puikiausiai patvirtina naujoji „Charlotte Olympia“ kolekcija, skirta 2011-ųjų pavasariui, kurioje tobulai susipina žaisminga 70-ųjų dvasia, Brazilijos energija ir gyvybingumas, londonietiška elegancija ir rafinuotas paprastumas bei lengva vasariška romantika.

Auksinis voratinklis – „Charlotte Olympia“ prekinis ženklas

Apie autorių

Alice Woods
Alice Woods

Alice yra patyrusi marketingo vadybininkė, turinti daugiau nei 10m. patirties administruojant įvairias informacines svetaines, įskaitant ir Jurgita.lt. Baigusi viešosios komunikacijos bei marketingo krypties studijas, Alice yra atsakinga už aktualijų, susijusių su modeliu darbu Lietuvoje bei pasaulyje, analizę bei pate...

Susisiekite su Alice Woods
Apie Jurgita.lt