Brangiausia kosmetika, kurią perka lietuviai
Į kosmetikos parduotuves dabar plūsta ne tik moterys. Vis dažniau jas atakuoja ir vyrai. Grožis, ilgai buvęs išimtinai dailiosios lyties privilegija, tampa vis aktualesnis ir vyrams – vyriškos kosmetikos rinka yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje.
Skaičiuojama, jog nuo 2010 iki 2014 metų pasaulinė šio sektoriaus vertė išaugs 4 mrld. JAV dolerių. Augimo tendencijos Lietuvoje panašios, tačiau vartotojų pasirinkimai kol kas smarkiai skiriasi nuo vakarietiškų.
Požiūriui, kad svarbiausia vyriška kosmetikos priemonė – kvepalai, pritaria ir moteriškos lyties atstovės. Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ „Facebook“ paskyroje atliktos apklausos metu, dauguma jų teigė, jog neįsivaizduoja vyro būtent be kvepalų. Antroje vietoje liko skutimosi priemonės, trečioje – dezodorantas.
Tuo tarpu užsienyje vyrauja kiek kitokios tendencijos: labiausiai auganti vyriškos kosmetikos sritis yra odos priežiūra. 2009 m. būtent vyriškų odos priežiūros priemonių rinka augo 7 proc., o sparčiausias augimas fiksuojamas kovos su senėjimu priemonių sektoriuje. Ekspertų teigimu, Vakarų Europoje vyriškų odos priemonių paklausa tampa panaši į moteriškų.
Brangiausia kosmetika, kurią perka lietuviai
Tarp brangiausių įsigytų moteriškų prekių yra:
1. Japoniška „Kanebo“ kosmetika;
2. „Chanel“ mados namų kvepalai;
3. „Estee Lauder Resilence Lift Extreme“ veido priežiūros priemonės.
Tuo tarpu brangiausios įsigyjamos vyriškos prekės yra kvepalai:
1. Naujas „Toni Gard“ vyriškas aromatas,
2. Giorgio Armani „Aqua Di Gio“,
3. vyriški „Carolina Herrera“ kvepalai;
4. „Chanel Egoiste Platinum“.