Diesel: Be stupid
Populiaraus prekės ženklo „Diesel” džinsai visuomet garsėjo prieštaringomis reklamos kampanijomis. Šįkart reklamos agentūra „Anomaly London” ir vėl pasistengė nenuvilti. Ji tęsia pavasario/vasaros tradiciją ir pristato pagrindinę rudens sezonui skirtą kampanijos žinutę – „būk kvailas“ („be stupid“).
Kvailumas ir linksmumas yra geriau nei protingumas ir rimtumas. Nuotraukose išvystame skalbimo mašinoje besibučiuojančią porelę ar iš savo aukštakulnių vandenį geriančią merginą. Ir tai toli gražu dar ne visi žaismingi ir nuotaikingi kadrai iš naujos Italijos kompanijos „Diesel“ reklamos, skirtos rudeniui ir žiemai.
Būti kvailam reiškia būti drąsiam, ryžtingam ir kūrybingam, o nieko nebijoti yra tiesiog labai kvaila. Kvailiai nebijo pralaimėti. Kodėl? Nes jie yra kvaili. Kvailiai susiranda daugiau draugų, jie mažiau nervinasi dėl juos ištikusių problemų ir dėl to yra laimingesni. Šios ir panašaus pobūdžio mintys lydi visą „Diesel“ džinsų reklaminę kampaniją „Be stupid“.
Neabejotinai ši reklama ir pati jos idėja atkreipia dėmesį bei išskiria ją iš kitų. Nelieka nepastebėti ir patys šio prekės ženklo džinsai. Artėjantį sezoną „Diesel“ kompanija atiduoda duoklę patogumui, paprastumui bei originalumui. Miltaristiniai ar skinny tipo gundantys dizainai, kurie puošiami odos ar metalo detalėmis, be abejonės turėtų atrasti vietą ne vieno džinsų mylėtojo spintos lentynoje. Jūsų dėmesiui – „Be stupid“
Nuotraukos fashionising.com