"Diesel" patarimas džinsų mylėtojams: "Būk durnas"
Siekdami įtaigumo, mados kūrėjai savo reklamas kaskart paįvairina įvairiausiais šūkiais. Vieni ragina būti originaliais, kiti – seksualiais, jausmingais, drąsiais, treti kviečia nepabijoti būti… kvailiais. Jums tai siūlo Italijos kompanija „Diesel“.
Neseniai šis garsus prekės ženklas pristatė itin nuotaikingas ir spalvingas 2010 m. pavasario/vasaros reklaminės kampanijos „Be stupid“ nuotraukas.
„Būti kvailiu – tai reiškia būti drąsiu. Kvailiai nebijo rizikuoti. Jie žino, kad yra blogesnių dalykų už nesėkmę. Tai – pats nerizikavimas. Prisimink, kad tik kvailiai gali būti nepakartojami. Todėl būk tokiu“. Šie ir panašaus pobūdžio sakiniai lydi visą Diesel džinsų reklaminę kampaniją.
Neabejotinai ši reklama ir pati jos idėja atkreipia dėmesį bei išskiria ją iš kitų. Tačiau, ar tai paskatins šio ženklo perkamumą? Beje, Diesel kompanija neapsiriboja vien šiomis reklaminėmis nuotraukomis. Artimoje ateityje ji žada sukurti ir muzikinį klipą. Na, o prie jo kūrimo gali prisidėti kiekvienas Diesel prekės ženklo gerbėjas, pasiūlęs įdomų ir, žinoma, kiek kvailoką siužetą.
Ateinantį pavasarį Diesel kompanija atiduoda duoklę patogumui ir paprastumui. Subtilūs, bet kartu ir gundantys dizainai be abejonės turėtų atrasti vietą ne vieno džinsų mylėtojo spintos lentynoje. Jūsų dėmesiui – naujausias Diesel ir reklaminės agentūros „Anomaly London“ darbas. Tai – Be stupid.