„Freggo“ Londone ir Louis Vuitton vasara
Ką bendro gali turėti mada ir ledai? Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad nieko, tačiau pasižvalgius po mados namų fotosesijų archyvus – pasirodo, kad bendrų taškų yra net ne vienas.
Ledai šį sezoną tapo pagrindiniu „Louis Vuitton“, „Mulberry“ ir kitų mados namų reklaminių kampanijų motyvu, o amerikiečių mados ženklas „Juicy Couture“ šį pavasarį pasiūlė segėti labai mielus ledų bei pyragaičių formos aksesuarus. Ledai ir sūris – puikiausias klasikinis skonių derinys – pasakytų turbūt kas antras italas.
Kalbant apie virtuvės mados tendencijas, reikia pasakyti, kad italų virtuvės šefai jau prieš kelis metus sakė, jog įprasti vaisinio skonio ledai yra banalūs ir nebemadingi, todėl pasiūlė valgyti sūrius ledus, vietoje pabodusių saldžių. Italai ir dabar su malonumu gamina parmezano sūrio, krevečių, žuvies ar net grybų skonio šaltus šerbetus.
Štai kodėl maskarponė, parmezanas ir net angliškasis stiltonas yra nuolatiniai madingojo Londono ledų baro „Freggo“ desertų palydovai. O jų ledų baro interjeras ir turinys veža kaip podiumas! Atvėskime:)
Nuotraukose „Freggo“ ledai ir interjeras, „Juicy Couture“ papuošalai, Louis Vuitton 2012 pavasaris/vasara fotosesija ir kolekcijos modeliai Paryžiuje. Louis Vuitton kūrybos vadovas Marc Jacobs demonstruoti drabužius kaip visada pasikvietė ir Kate Moss.
Fotografas Steven Meisel
Stilistas Karl Templer
Visažistas Pat McGrath
Plaukų stilistas Pat McGrath
Modeliai Kati Nescher ir Daria Strokous