Kai fotografai tampa modeliais
Ne visi mados namai išdrįsta šokiruoti, parodyti kažką naujo, įdomaus, drąsaus ir originalaus. Ne visi sugeba nustebinti, rodos, prie visko pripratusią mados publiką. Visgi prancūzų mados namams Lanvin tai kuo puikiausiai pavyksta ir tai įrodo jų 2010 metų vyrų pavasario/vasaros kolekcijos reklama.
Mėgstantys išsiskirti ir atkreipti į save dėmesį mados namai Lanvin ateinančio sezono reklamos veidais pasirinko ne modelius ar kino ekranų žvaigždes, bet fotografus, kurie sukūrė savo autoportretus. Nuotraukose įamžinta vyro ir moters, sutuotinių ir kolegų – garsių mados fotografų Inez Van Lamsweerde ir Vinoodh Matadin – meilės istorija. Fotografų pasirodymas naujojoje Lanvin reklamoje nustebino tikrai ne vieną mados namų gerbėją. Bene daugiausiai susidomėjimo sukėlė raudonai nudažytas I. Van Lamsweerde kūnas. Vis spėliojama, ką tai galėtų reikšti, tačiau pats dizaineris Alber Elbaz paslaptingai nusišypso ir prasitaria tik tiek, jog pats dažymas užtruko kelias valandas.
Pristatydami savo naująją reklaminę kampaniją Lanvin mados namai atidavė duoklę nuogumui, intrigai ir tikriems jausmams, kurie tarsi nustūmė pačius drabužius į antrą planą. Žingsnis drąsus, bet, atrodo, teisingas. Vos tik pasirodžiusios šios nuotraukos sulaukė didžiulio susidomėjimo bei daugybės įvairiausių komentarų. Vieni mados aistruoliai jas vadina nepakartojamu modernaus meno kūriniu, kiti – nepagaili kritikos ir apibūdina jas kaip neįdomias ar siaubingas. Na, o kokių vertinimų jos sulauktų iš jūsų?