Lieknumas be dietų arba medžiagų apykaitos greitinimas

Alice Woods - -
Lieknumas be dietų arba medžiagų apykaitos greitinimas

Visiems puikiai žinoma, kad liekną kūną išlaikyti sunku – privalu nuolat stebėti savo mitybą bei vargti sporto salėje, o jeigu esate linkęs greitai kaupti svorį, tai dailaus kūno turėjimas tampa kančia arba nepasiekiama svajone. Negana to, lieknutės merginos nulipusios nuo podiumo erzinančiai dalija interviu sakydamos, kad valgo viską ir norimais kiekiais, o jų lieknumo paslaptis yra įgimtai greita medžiagų apykaita.

Tiesa, kad medžiagų apykaitos greitis iš dalies priklauso nuo genetikos, tačiau lemiamas faktorius yra gyvenimo būdas. Sėdimas darbas, fizinio krūvio trūkumas, nereguliari mityba, klaidingas maisto produktų pasirinkimas, alkoholis, dietos – tai pagrindiniai faktoriai, kurie lėtina medžiagų apykaitą ir skatina kūną kaupti svorį.

Pateikiame jums paprastų ir lengvai įgyvendinamų patarimų rinkinį, kuris padės jums gyventi sveikiau ir pagreitinti savo medžiagų apykaitą, geriau jaustis, lengvai normalizuoti svorį ir džiaugtis sveiku bei lieknu kūnu.

1. Atsikėlę, likus pusvalandžiui iki pusryčių, išgerkite stiklinę šilto vandens su vitaminu C arba šlakeliu citrusinių vaisių sulčių. Taip rytą pradeda modelis Heidi Klum – teigiamas rezultatas akivaizdus, ar ne?

2. Pusryčiaukite. Visi dietologai vieningai pritaria, kad pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis – atsikėlus būnate nevalgę keliolika valandų, o pusryčių praleidimas yra žinutė organizmui pereiti į badavimo rėžimą ir pristabdyti metabolinius procesus.

3. Judėkite. Reguliarūs pasivaikščiojimai ar važinėjimas dviračiu spartina medžiagų apykaitą. Galbūt vertėtų įprasti keltis šiek tiek anksčiau ir važiavimą į darbą mašina ar viešuoju transportu išmainyti į dviračio minimą arba ėjimą? Būsite sveikesni, o darbo dieną pradėsite žvaliau, tad pasieksite geresnių rezultatų.

4. Užkandžiaukite. Sumažinkite daugeliui įprastas tris dideles maisto porcijas, o alkį malšinkite šviežiais ar džiovintais vaisiais, daržovėmis arba saujele riešutų.

5. Gerkite daug vandens, o taip pat vynuogių bei ananasų sulčių. Trys litrai vandens per dieną reikalingi normaliam organizmo funkcionavimui, o ananasų bei vynuogių sultyse yra fermentų greitinančių medžiagų apykaitą.

Apie autorių