Maistas grožiui: riešutai

Olivia Morelli - -
Maistas grožiui: riešutai

Nesuklysime riešutus pavadinę tikru grožio maistu: nesvarbu kokios rūšies, riešutai, visi iki vieno, padeda mūsų odai bei plaukams atrodyti sveikai bei gražiai. Kviečiame paskaityti apie daugiausiai naudos grožiui teikiančius riešutus.

Graikiniai riešutai

Graikiniuose riešutuose gausu kofermento Q10, B ir C grupės vitaminų bei nesočiųjų riebiųjų rūgščių. Suvalgę 5-kis graikinius riešutus, gausite vitamino C, kuris spartina kolageno ir elastino gamybą, paros normą. Tuo tarpu vitaminas B neleidžia išdžiūti ir luptis epidermiui. Valgydami graikinius riešutus, padėsite organizmui susitvarkyti su stresu, taip užkirsdami kelią raukšlių susidarymui. Riebiosios rūgštys pagerina apsauginę odos funkciją, neleidžia prarasti drėgmės, suteikia odai švelnumo bei gaivumo, taip pat neleidžia atsirasti raukšlėms.

Graikinių riešutų ekstraktas puikiai šveičia odą ir valo poras, o iš jų pagamintas sviestas maitina ir tonizuoja odą. Jei norite, kad Jūsų plaukai būtų purūs, o galvos oda sveika ir be pleiskanų, rinkitės šampūnus ir balzamus, į kurių sudėtį įeina būtent šio riešuto ekstraktai.

Lazdyno riešutai

Lazdyno riešutuose yra daug vitaminų B, E, ir C , mineralinių medžiagų bei nesočiųjų riebiųjų rūgščių. Stabdo senėjimo procesus, normalizuoja odos riebalų išsiskyrimą, padeda kovoti su komedonais, odos bėrimais ir gydo uždegimus.

Norint paskatinti plaukų augimą, plaukus du kartus per savaitę reikėtų įtrinti riešutų branduolių košele (branduoliai sutrinami su šlakeliu vandens iki vienalytės masės).

Migdolai

Migdolai yra taip pat labai naudingi norint išsaugoti sveiką ir gražią odą. Migdolų riešutuose gausu nesočiųjų riebiųjų rūgščių, vitamino E, A ir D, baltymų ir skaidulų. Šios medžiagos padeda išvengti ankstyvų raukšlių, taip pat inkštirų, spuogų, drėkina ir maitina odą iš vidaus.

Migdolai – tai natūralus antioksidantas, turintis priešuždegiminį poveikį, todėl padės susitvarkyti su daugybe odos problemų, tokių kaip aknė, psoriaze ar egzema.

Migdolų sviestas puikiai tinka jautriai odai, ją ramina bei minkština. Migdoluose esantys proteinai suteikia odai pakeliamąjį (lifting‘o) efektą. O štai migdolų aliejus yra vartojamas gydyti juodus ratilus po akimis, taip pat jis padeda atkurti ląsteles, gerina kraujotaką ir turi priešuždegiminių savybių. Beje, naujausi tyrimai parodė jog šie riešutai padeda sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje ir padeda užkirsti kelią diabetui.

Makademijų riešutai

Be kalcio, proteinų, seleno ir cinko, makademijų riešutai turi beveik rekordinį kiekį F ir E grupės vitaminų. Makademijų riešutai veikia kaip antioksidantai, jaunina brandžią odą, pagreitina lipidų sintezę, kovoja su raukšlėmis, tonizuoja odą, aktyvuoja ląstelių atsinaujinimą, padeda odai išlaikyti stangrumą bei elastingumą. Taip pat padeda atkurti pažeistą plauko struktūrą.

Pistacijos

Pistacijos – yra tikras vitamino A, kuris lygina odą, aruodas. Vitaminas A užtikrina normalią odos būklę, neleidžia jai išsausėti bei kovoja su įvairiais uždegimais. Beje, kuo žalesni šie riešutai, tuo jie naudingesni.

Apie autorių

Olivia Morelli
Olivia Morelli

Olivia yra grožiui, madai ir sveikatos temai neabejinga mama. Pati buvusi modeliu ir keliavusi pasaulyje ji žino kas yra stiliaus pojūtis, koks sunkus ir pastangų reikalaujantis yra modelio darbas.

Susisiekite su Olivia Morelli
Apie Jurgita.lt