Mirė Kim Kardashian?
„Kim Kardashian – negyva“, skelbia reklaminis plakatas, kuriame garsioji skandalistė, pasipuošusi blizgančia rausva mini suknele, guli karste.
Ši reklaminė kampanija yra skirta atkreipti žmonių dėmesį į artėjančią Pasaulinę AIDS dieną (gruodžio 1-oji) ir surinkti lėšų labdaros fondui „Keep a Child Alive“ („Padėk vaikui išgyventi“).
30-metė vakarėlių liūtė prisidėjo prie kitų garsenybių „Digital Life Sacrifice“(„Paaukok virtualų gyvenimą“) judėjime. Žvaigždės nesinaudos Twitter bei Facebook programomis, kol į fondą nebus surinktas 1 milijonas dolerių.
„Kim aukoja savo internetinį gyvenimą, kad išgelbėtų tikrą. Surinkti pinigai bus skirti milijonams žmonių, kenčiančių nuo ŽIV ir AIDS Afrikoje bei Indijoje“, – skelbia reklama, – „Apsilankykite BuyLife.org arba siųskite sms „KIM“ numeriu ‘90999’ ir išgelbėkite gyvybę“.
„Tokia šokiruojančia reklamine kampanija mes norime pasiųsti visam pasauliui žinią – kodėl mums taip rūpi vienos įžymybės mirtis ir visiškai nusispjauti į milijonus žmonių, kasdien mirštančių nuo šių klastingų ligų?“, – sako Leigh Blake „Keep a Child Alive“ prezidentė.
„Jūs nuolat siuntinėjate draugams sms“, – sako dainininkė Alicia Keys, „Keep a Child Alive“ įkūrėja, – „Dabar siųsite žinutę, kad kažkam nupirktumėte gyvenimą“.
Greitu metu internete turėtų pasirodyti tokių garsenybių kaip Lady Gaga, Justin Timberlake, Usher, Jennifer Hudson, Ryan Seacrest, Elijah Wood, Serena Williams ir Alicios vyro — hip-hop prodiuserio Swizz Beatz “Last Tweet and Testament” video klipai.
Photo: http://justjared.buzznet.com/2010/11/28/kim-kardashian-dead-says-ad/