Naujasis „Verus“ sezonas – naujų idėjų ir eksperimentų metas!
Galanterijos ir avalynės parduotuvių tinklo „Verus“ pavasarinis eksperimentas virto tikra gražiuolių kova. Facebook tinklapio „Verus“ profilyje paskelbtame konkurse beveik dvi savaites vyko arši merginų kova dėl galimybės tapti 2011 metų „Verus“ pavasario-vasaros reklaminiu veidu. Socialinio tinklapio gerbėjai negailėjo ne tik savo balsų už labiausiai patikusias merginas, bet ir negailestingai reiškė savo nuomonę komentaruose prie mažiau patikusių nuotraukų. Įnirtingas balsavimas už gražiausias merginas vyko iki paskutinės konkurso minutės.
Facebook gerbėjai iš 138 dalyvių galiausiai suteikė progą tapti „Verus“ pavasario – vasaros reklaminiu veidu net keturioms gražuolėms iš kurių kompetetinga „Verus“ komisija išrinko vieną laimingąją – vilnietę Agnę Krapavickaitę. Merginos kantrybe ir profesionalumu buvo sužavėti visi fotosesijoje dalyvavę „Verus“ atstovai.
„Džiaugiamės pasirinkę Agnę, nes ji šilta, pavasariškų bruožų mergina, spinduliuojanti romantika, būtent tai ko ir reikėjo „Verus“ – pasakojo reklaminio projekto sumanytoja, „Verus“ dizainerė Giedrė Sudintaitė.
Agnę, kaip gerą „Verus“ pasirinkimą, gyrė ir fotosesiją atlikęs fotografas Audrius Turskas (www.turskas.lt) , kuris kaip ir daugelis fotografų mieliau lieka už kadro ir tyliai džiaugiasi savo darbo rezultatais. Audrius reklaminėje „Verus“ fotosesijoje stengėsi pabrėžti ne tik merginos pavasarišką nuotaiką, šiltą romantišką žvilgsnį, bet ir „Verus“ naujos pavasario kolekcijos prekes, kurios jau nuo pirmosios pavasario dienos laukia savo pirkėjų „Verus“ parduotuvėse. Daugiau informacijos apie prekes ir parduotuves rasite www.verus.lt
Kviečiame pasigrožėti ir jus vaizdais iš fotosesijos:
Keletas naujų pavasario-vasaros kolekcijos prekių: