Pasaulį šokiravusi vyriškų apatinių reklama
Daugelis mados kūrėjų mėgsta stebinti savo drąsiomis bei šokiruojančiomis reklaminėmis kampanijomis. Jos dažnai sulaukia didelės kritikos arba iš viso būna uždraustos dėl pernelyg atvirų, įžūlių ir šokiruojančių scenų. Tokių scenų dažniausiai pasitaiko kuriant apatinio trikotažo reklamas.
Įprasta, jog moteriškus apatinius reklamuotų moterys, o vyriškus – vyrai. Neseniai rašėme, kaip garsusis dizaineris Calvin Klein savo naujos apatinių kolekcijos reklamos veidu pasirinko aktorių Kellan Lutz. Kitas dizaineris Giorgio Armani savo reklamoms jau nebe pirmą sezoną kviečiasi vieną žinomiausių pasaulio sportininkų David Beckham. Šie mados kūrėjai spėjo įsitikinti, jog dailių, raumeningų ir populiarių vyrų atvaizdai padeda padidinti ženklo žinomumą ir perkamumą. Tačiau į visa tai dėmesio nekreipia kompanija JSB, kuri savo reklamose vyriškais apatiniais papuošia manekenes.
Populiarus Danijos prekės ženklas JSB visuomet pasižymėjo originalumu ir drąsa reklamuodami savo apatinius. Teigdami, jog „vyrai nenori žiūrėti į nuogą vyrą“, jie savo reklaminiuose stenduose vaizduoja seksualias moteris, kuriuose jos elgiasi taip, kaip ir vyrai. JSB atstovų teigimu, moterys, reklamuojančios vyriškus apatinius, yra kur kas mieliau ir gražiau nei patys vyrai.
JSB kompanija sulig kiekvienais metais pateikia vis labiau provokuojančių ir kontraversiškų vyriškų apatinių reklaminių kadrų. Naujausius jau atsisakė platinti ne vienas mados pasaulio atstovas. Tačiau, sutikime, jog tai, kas uždrausta, dažniausiai gerai įsimena ir yra labai įdomu. Todėl smalsumo vedini, pristatome JSB pastarųjų metų reklamas.