Per daug "Photoshop"?
Niujorko mados olimpe įsitvirtinęs dizainerių duetas Proenza Schouler pristatė rudens/žiemos reklaminę kampaniją. Papildomo žiniasklaidos ir mados aistruolių dėmesio šiai reklamai suteikė viena nuotrauka. Joje įamžinta manekenė su akivaizdžiai „photoshop’u“ sumažintomis kūno linijomis.
Nuotraukoje pavaizduotas itin liesas manekenės liemuo sulaukė nemažai kritikos. „Aš tuoj suvalgysiu pyragėlį, nes ta nuotrauka mane gąsdina“, „Tu niekada nebūsi per daug turtingas ar per daug lieknas, tačiau Proenza Schouler tai stengiasi pasiekti. Bent antrasis variantas jiems tikrai pavyksta“,- štai tokie komentarai pasirodė internete, kai tik buvo išplatinta ši reklama. Kai kurie komentatoriai stebėjosi, kam iš viso reikia liekninti ir taip lieknas manekenes, ir siūlė dizaineriams Lazaro Hernandez ir Jack McCollough pradėti reklamuoti savo drabužius tiesiog ant skeleto.
Tai jau ne pirmas kartas, kai garsūs mados namai sulaukia kontraversiškų vertinimų dėl „photoshop’o“ klaidų jų reklaminių kampanijų nuotraukose. Praėjusiais metais į skandalą dėl iškraipytų moters proporcijų net du kartus buvo įsivėlę Ralph Lauren mados namai.
Nepaisant šių pastebėjimų, pati Proenza Schouler kolekcija, skirta 2010/2011 m. rudens ir žiemos sezonui, pelnė nemažai mada besidominčių asmenų simpatijų. Dizainerių duetas pristato jaunatviškai agresyvios, mėgstančios žaisti formomis bei drastiškai eksperimentuoti įvairiais stiliais merginos įvaizdį. Šaltąjį sezoną ji renkasi tamsų trumpą sijoną ar suknelę, prie kurios dėvi ilgas prisegamas kojines, marškinukus ir dailius švarkelius. Ji nepamiršta suvelti plaukų bei padažyti akių ir lūpų juodai. Maištaujančias paaugles reklamoje teko suvaidinti modeliams Tati Cotliar, Ann Kenny ir jos sesei Kirby Kenny. Merginas įamžino fotografas Daniel Jackson.