Pirmoji „Max&Co“ parduotuvė Lietuvoje
Praeitą savaitę Vilniuje duris atvėrė pirmoji italų mados ženklo „Max&Co“ parduotuvė. Tai jau trečiasis per du mėnesius mados pasaulio gigantei „Max Mara Fashion Group“ priklausančių ženklų salonas, atidarytas viename sostinės prekybos centrų.
Šis prekės ženklas visame pasaulyje vertinamas už itin kokybiškų medžiagų naudojimą, originalius sprendimus derinant jas tarpusavyje. „Max&Co“ naujojo sezono kolekcijos ypatingos praeities dvelksmu: naudojami stiliai ir detalės, būdingi pradedant 20-aisiais ir baigiant 90-aisiais – mokyklinės uniformos, sudėtingi geometriniai raštai, formos, priešingybių derinimas tarpusavyje.
„Max&Co“ dizaineriai atgaivino griausmingųjų 20-ųjų sukneles, kiaušinio formos modelius bei paprastumo koncepciją iš 40-ųjų, 60-ųjų spalvinę gamą, 70-ųjų Londono mokyklinį stilių bei 90-ųjų Grunge judėjimo kultūros elementus.
Naujojo sezono „Max&Co“ kolekcijų modeliai pasižymi preciziniu kirpimu, kruopščiai atrinkta spalvine gama bei netikėtais deriniais. Vakarinės aprangos modeliams naudojamas šilkas, atlasas, rafinuotos ir iš gamtos išgrynintos spalvos, laisvesnei aprangai – drąsesni sprendimai: išdidinti raštai, didžiulės sagtys, vilna derinama prie šifono ar šilko. Dizaineriai prisiminė ir biuro moteris: aprangos medžiagų deriniai neįprasti – vilna, derinama su blizgiu šilkiniu atlasu ar plonyčiu lengvu šilku, o drabužių kirpimas ir detalės pabrėžia juosmenį bei pečius.
Pirmoji šio ženklo parduotuvė buvo atidaryta dar 1986 m. Italijoje, o šiuo metu „Max&Co“ drabužiais ir aksesuarais prekiaujama per 450 parduotuvių visame pasaulyje. 2007-aisias mūsų šalies pirkėjoms šį ženklą pristatė mažmeninės prekybos tinklas „Lėvuo“, šiandien atidaręs pirmąjį, išskirtinai „Max&Co“ skirtą saloną mados ir stiliaus centre „Europa“.