Prêt-à-porter – aukštosios mados priešingybė
Prêt-à-porter sąvoka siejama su masine, komercine aprangos bei aksesuarų, avalynės ir parfumerijos gamyba. Mada tampa pragmatiška, gigantiška industrija, siekiančia ir galinčia uždirbti daugybę pinigų. Skirtingai nei haute couture, čia drabužiai yra tiražuojami šimtais tūkstančių vienetų, yra lengvai ir greitai pasiuvami, atitinka bendras mados tendencijas, tipinius figūrų matmenis bei daugelio (o ne vieno, išskirtinio !) vartotojų skonius. Prêt-à-porter nebelieka vietos individualiam stiliui; ypatingas dėmesys čia kreipiamas į patogumą, praktiškumą ir vyraujančias mados tendencijas.
Svarbiausias dizainerių uždavinys – pardavimas. Išryškėja tendencija, jog kuo didesnis drabužio tiražas, tuo pigesnis, paprastesnis ir mažiau kokybiškas tampa galutinis produktas. Todėl verta pažymėti, jog renkantis ir perkant gatavus, o ne specialiai tau sukurtus dizainerio drabužius kokybė tampa nebe pagrindiniu rodikliu. Prêt-à-porter klientas mažiau kreipia dėmesio į nelygias siūles arba į tai, ar tam tikras drabužis ideliai tinka jo/jos kūno prporcijoms. Jam svarbiau patenkinti savo poreikius ir papildyti savo garderobą įsigyjant kuo daugiau gerai išreklamuotų, įkandamos kainos (kuri atsiranda dėl nebrangių audinių, didelių tiražų ir pigios darbo jėgos) drabužių.
Taigi, Prêt-à-porter kolekcija kuriama iš pavienių gamininių. Vos tik susidomėjus tam tikra mados naujove, ji yra greit pagaunama, kopijuojama ir masiškai tiražuojama. Paryžiuje, Niujorke, Milane ir Londone du kartus per metus vyksta prêt-à-porte- moterų ir vyrų- mados savaitės. Žinoma, jos nėra tokios ištaikingos ir prabangios kaip haute couture mados savaitės.