Ruduo 2011: Burberry Prorsum
„Paltai. Ir Jean Shrimpton, kuri priešais Patrick Lichfield foto objektyvą pozavo vienai iš mūsų reklamų. Ir, žinoma, oras!“, – apie savo naujosios kolekcijos įkvėpimą pasakojo vyriausiasis „Burberry Prorsum“ dizaineris Christopher Bailey. Vakar legendiniai mados namai, languoto lietpalčio išradėjai, pademonstravo tikrą londonietišką paltų rojų – ne tik gražius bei stilingus, bet ir praktiškus, būtent šaltajam sezonui skirtus drabužius.
Tiesa, garsųjį lietpaltį šį sezoną „Burberry Prorsum“ nusprendė palikti ramybėje. Vakarykštis paltų paradas nuo praėjusių metų rudens bei neseniai parodytos tarpsezoninės kolekcijos skyrėsi kaip diena ir naktis – 2011-aisiais spalvos ūmai paryškėjo, o formos suapvalėjo. Šįkart Bailey pasirinktas siluetas, labiau priminė „Cristóbal Balenciaga“ Aukštąją madą nei tradicinį britų lauko drabužį. Kolekcijos žvaigždė neabejotinai buvo trumpas ryškiaspalvis mergaitiškas paltukas, masyviomis, pūstomis, per trumpomis rankovėmis.
Žaisdamas su spalvomis, mini ilgiu, 60-ųjų siluetu, kailio detalėmis ir neįprasta rankovių forma, Christopher Bailey nepamiršo ir militaristinių detalių, languoto, šį kartą labiau pledą primenančio, audinio bei žaismingo britiško rafinuotumo ir elegancijos.
Turbūt verta paminėti jog šią savaitę „Burberry Prorsum“ mados namai užėmė 13-ąją vietą „Fast Company“ sudarytame inovatyviausių kompanijų 50-uke. Šitaip nerūpestingai maišyti praeities ir ateities kokteilį, kaip tai nepaprastai talentingai daro Bailey – tikrai didelis pasiekimas. Savo penktąjį dešimtmetį menančius kūrinius dizaineris demonstravo ne tik garbingiems žiūrovams Kensingtono soduose; šou londoniečiams ir miesto svečiams buvo rodomas didžiuliame, paprastai „Coca Cola“ okupuotame, ekrane Pikadilio aikštėje, taip pat transliuojamas į daugiau nei 140 šalių ir demonstruojamas 40-yje renginių, jau nekalbant apie iPad’us ir iPhone’us, su galimybe įsigyti paltus „tiesiai nuo podiumo“.
Panašu jog britiškos dizaino tradicijos ir naujausios technologijos – dvi viena kitai visai netrukdančios Christopher Bailey aistros – tai tobulai pritaikytas bei puikiai veikiantis „Burberry Prorsum“ sėkmės receptas.
KOLEKCIJA
DETALĖS
VIDEO