Seksualiausios praėjusio 10-mečio reklamos
„Sex sells“ – sena tiesa, kurią puikiai žino gausus būrys sėkmingų prekybininkų ir reklamos kūrėjų. Norėdami padidinti prekinio ženklo populiarumą bei perkamumą, į pagalbą jie pasitelkia provokuojančias ir seksualias reklamas, kuriose figūruoja apsinuoginusios gražuolės bei įvairiausios pikantiškos užuominos.
Ne paslaptis, jog šioje sferoje pirmauja apatinio trikotažo gamintojai, tačiau apnuogintas kūnas padeda parduoti ir, atrodo netikėčiausias prekes, tokias kaip bulvytės fri, „Pepsi“ ar „Pantene“ šampūnas.
Dėmesį prikaustančios ir aistras kaitinančios reklamos receptas gana paprastas: originali idėja, nuogas kūnas bei šiek tiek humoro jausmo. Na ir, žinoma, svarbiausia, kad visa tai neužgožtų reklamuojamo produkto!
„Tom Ford“ kvepalai vyrams
Yves Saint Laurent „Opium“ kvepalai
Zero Degrees „Slim Fit“ džinsai
„LYNX“ dušo želė: „Get dirty“
„JBS“ apatiniai vyrams: „Men don’t want to look at naked men“
„K. Lynn Lingerie“ apatiniai moterims
„Blush“ apatiniai moterims: „Irresistable lingerie“
Krūtinę pakelianti liemenėlė „Chantelle“
PETA: „Spice up your life. Go vegetarian!“
„New York Fries“: „Real fries in a fake world“
Žurnalas vyrams „Che“: „Let us keep on dreaming of a better world“
„Fayerform“ apatiniai moterims: „Bet you didn’t notice the Tyrannosaurus Rex“