Švedų dizaino simbolis „Tretorn“ atkeliauja į Lietuvą
Mados pasaulis jau sulaužė stereotipą, jog guminiai aulinukai – vien lietingos dienos gamtoje palydovai. Stilingi botai užima garbingą vietą jų savininkų batų spintose, botus renkasi ir įžymybės, ir menininkai, ir solidūs miesto tarnautojai – visi, kas neabejingi gaiviems mados vėjams.
Šį rudenį avalynės parduotuves Lietuvoje pasieks vieno žymiausių Švedijos prekės ženklų „Tretorn“ botai ir laisvalaikio batai.
„Tretorn“ pavadinimas per 120 metų istoriją jau tapo nepriekaištingos kokybės, estetikos ir naujų avalynės dizaino tendencijų formuotojo sinonimu. Kai prieš dvejus metus kompanija atidarė savo firminę parduotuvę kūrybinės industrijos atstovų ypač mėgstamame Niujorko Soho rajone, miestietiško stiliaus „Tretorn“ guminius aulinukus pamėgo aktorė Natalie Portman bei kiti žymūs pramogų pasaulio atstovai. Šie vardiniai guminiai aulinukai yra ne kartą tapę ACNE, „Comme des Garcons“, „J.Crew“ ir kitų prestižinių mados dizaino kompanijų drabužių kolekcijų dalimi.
„Tretorn“ avalynė skirta įvairaus amžiaus ir pažiūrų žmonėms. Vieni juos vertina dėl kokybės, patogumo ir ilgaamžiškumo, kiti negali atsispirti šių batų estetikai bei dizainui. Tikimasi, kad šie batai greitai prigis Lietuvoje, nes idealiai tinka gana atšiauriems lietuviškiems orams. Be to, per ekonominę krizę žmonės įprato pirkti mažiau, tačiau rinktis kokybiškesnius daiktus.
Kiekvienas „Tretorn“ guminis batas formuojamas iš 20 – 30 detalių ant specialių kurpalių, tiksliai atkuriančių žmogaus kojos anatomiją – taip užtikrinama kokybė, garantuojanti komfortą ir ilgaamžiškumą. Dėl specialaus vidpadžio „Eco OrthoLite“ šie batai saugo kojas nuo nuovargio, kuomet pėsčiomis įveikiami ilgi atstumai.
„Tretorn“ guminiai batai gaminami tik iš tikros gumos. Pasirodo, kad būtent dėl cheminių medžiagų naudojimo botų gamyboje susiformavo anksčiau buvusi bloga jų reputacija – todėl dažnai manome, jog botai „traukia“ šaltį. Ši savybė pranyksta botus gaminant iš tikros gumos ir kitų natūralių medžiagų.