Tinklaraščiai: Carolina Engman. Fashion Squad
Tinklaraščių rubriką patriotiškai pradėję su lietuve Gintare Griškevičiūte – Bilevičiene, žvelgiame į užsienietiškų asmeninio stiliaus ir mados blogų platybę – jūsų dėmesiui viena iš žinomiausių pastarojo meto tinklaraštininkių švedų modelis bei stilistė Carolina Engman.
24 metų mergina šiuo metu rašo vieną iš labiausiai skaitomų tinklaraščių pasaulyje – „Fashion Squad“ (iš anglų kalbos: mados būrys). Švedė internete šmėščioti pradėjo 2006 – aisiais metais ir nuo to laiko, savo tinklaraščio dėka, jau spėjo patekti į „Teen Voque“, „NYLON Japan“, „Voque Girl Korea“, „Voque Germany“ bei į ispaniškąjį „Elle“. Pradėjus skaičiuoti internetinius interviu ar švediškąsias publikacijas sąrašas taptų dar įspūdingesnis.
Šiaurietiškai šviesių plaukų ir akinančiai baltos odos Carolina fotografavosi „Mango“, „Penny Black“, „Bik Bok“, „Botkier“, o jaunatviškų drabužių tinklas „Forever 21“ buvo išleidęs marškinėlius su švedės veidu. Ji taip pat yra Japonijos prekinio ženklo „MURUA“ reklaminis veidas. 2011 – aisiais, Milane vykusio rudens/ žiemos kolekcijų pristatymo metu italų mados namai „Versace“ Caroline Engman bei dar 5 žymiems tinklaraštininkams davė kišenines kameras su savo prekiniu ženklu tam, kad jie nufilmuotų savo įspūdžius sėdint pirmoje eilėje.
Švelnių bruožų mergina nevengia masyvių batų, odinių drabužių detalių, tačiau jas visad derina su plevenančiais audiniais, spalvotomis detalėmis ir taip išlaiko gan eklektišką, tačiau tikrai žavų stilių. Kaip ir daugelis stilistų,o ypač, mados tinklaraštininkų, Caroline nevengia dėvėtų drabužių bei vintažinių parduotuvių, o masinės gamybos, sąlyginai pigius drabužius dėvi kartu su garsių dizainerių gaminiais.