Valgyk ir jaunėk!

Ugnius Kiguolis - -
Valgyk ir jaunėk!

Pasak daugelio autoritetingų mokslininkų – vien sveikos, subalansuotos mitybos pagalba ir tam tikrų maisto produktų vartojimu žmogus gali pagerinti savo savijautą ir padidinti organizmo atsparumą įvairioms ligoms. Be to, mitybos specialistai tvirtina, jog visavertis kasdienis maistas gali sulėtinti organizmo senėjimo procesus ir netgi išvengti ypač rimtų ligų. Ne paslaptis, jog kai kurie produktai turi ypač daug įvairių naudingų medžiagų, tad formuojant savo kasdienį mitybos racioną reiktų įtraukti jų bent retkarčiais.

Lašiša

Teigiama, jog lašiša mažina cholesterolio kiekį žmogaus kraujyje ir taip sumažina tikimybę susirgti įvairiomis širdies ir kraujagyslių ligomis. Be to, lašiša ypač naudinga į depresinius susirgimus linkusiems žmonėms ir tiems, kurie turi problemų su atmintimi.

Vištiena

Tai sveikesnė, mažiau riebalų turinti mėsos alternatyva, turinti proteinų ir vitamino B. Vištiena taip pat turi cholesterolio, tad siekiant jo išvengti derėtų atsisakyti vištienos odelės ir maistui rinktis tik gryną mėsą. Daugiausiai naudos vištiena suteikia antsvorio problemų kamuojamiems žmonėms ir tiems, kurie ypač rūpinasi savo kūno svoriu. Taip pat valgyti vištieną rekomenduojama aktyvų protinį darbą dirbantiems žmonėms.

Kiaušiniai

Kiaušiniai yra pagrindinis proteinų šaltinis, todėl jokiu būdu negalima jų išbraukti iš savo mitybos raciono. Kiaušinių vartojimas sumažina insulto ir venų trombozės tikimybę ir yra naudingas tiems žmonėms, kurie laikosi dietos, nes kiaušiniai nedidina cholesterolio kiekio kraujyje.

Pieno produktai

Pienas ir kiti pieno produktai yra pagrindinis kalcio šaltinis, todėl dėl šios priežasties ypač svarbu juos vartoti nuo mažų dienų. Su tam tikru amžiumi kalcio poreikis ima vis labiau didėti ir organizmui ima nebeužtekti iš kitų produktų gaunamo kalcio. Tie, kurie nemėgsta pieno, gali rinktis jogurtą, liesą varškę ar kefyrą.

Špinatai

Špinatai yra geležies, vitamino A ir vitamino C šaltinis, todėl norint maitintis sveiku ir pilnaverčiu maistu reikia nepamiršti įtraukti jų į savo kasdienį valgiaraštį. Be to, špinatai tinka ne tiks salotoms ar sriuboms, bet ir puikiai dera su įvairiais pieno produktais, o ypač – varške.

Bananai

Mitybos specialistai teigia, kad bananai sureguliuoja kraujo spaudimą ir virškinimo sistemą. Be to, tai gausus kalio šaltinis, kuris yra reikalingas raumenų sveikatai ir tvirtumui palaikyti. Taip pat teigiama, kad bananai, kaip ir šokoladas, gerina nuotaiką!

Obuoliai

Obuoliai efektyviai mažina organizmo riebalų įsisavinimą. Be to, obuoliai lėtina organizmo senėjimo procesus, todėl rekomenduojama kasdien suvalgyti po 3-4 obuolius. Apskritai obuolius valgyti patariama tiems, kurie dirba sunkų protinį darbą, serga anemija ar turi antsvorio.

Bruknės

Šios uogos yra nekaloringos, tačiau turi labai daug vitaminų, mineralų ir natūralių antioksidantų, kurie sulėtina organizmo senėjimo procesus. Be to, jos padeda išvengti įvairių virškinimo problemų ir venų varikozės.

Apie autorių

Ugnius Kiguolis
Ugnius Kiguolis

Ugnius Kiguolis - žinomas verslininkas bei visuomeninkas. Daugybės internetinių projektų kūrėjas ir bendrasavininkas, savo veiklą skirstantis į keletą sričių.

Susisiekite su Ugnius Kiguolis
Apie Jurgita.lt