Vyriška mada: „Strellson“ debiutas ir tamsiai raudonų švarkų sugrįžimas
Šiuolaikinis miesto vyras – savimi pasitikintis, kosmopolitiškas, spėjantis tiek į oficialius susitikimus, tiek į meno parodos atidarymą. Garsaus pasaulyje vyrų mados šveicarų prekės ženklo „Strellson“ įkūrėjai, buvę „Hugo Boss“ savininkai – Jochenas ir Uwe Holy – kartu su profesionalių dizainerių komanda pristatė naujausias rudens-žiemos mados tendencijas. Kolekcija skirta būtent tokiam – veikliam, kosmopolitiškam, norinčiam išraiškingesnio, nenuobodaus stiliaus – vyrui; itin didelis dėmesys skiriamas modernizmui bei aukštai kokybei. Penktadienį pirmoji Lietuvoje „Strellson“ parduotuvė atsidarė mados ir stiliaus centre „Europa“.
Pasak Gintarės Urnevičienės, vadovaujančios centrui „Europa“, prekės ženklas „Strellson“ rudens-žiemos sezoną siūlo rengtis tamsių spalvų, derinamų su tamsiai raudona ir tamsiai rožine, mėlyna, vandenyno mėlyna, oranžine, bronzos, auksine geltona, cinamono, drabužiais; į madą vėl grįžta tamsiai raudoni, bordo spalvos švarkai. „Spalvų karalienė – pati juodžiausia juoda, o didžiausias dėmesys – medžiagai, paviršiams bei įdomioms detalėms, – pastebi G. Urnevičienė.
„Strellson“ kolekcija varijuoja nuo natūralaus paprastumo, autentiškumo iki iš naujo atrastos elegancijos. Pagrindiniu smuiku griežia paviršiai ir medžiagos: smulkūs raštai, įstrižos linijos, tarpusavyje derinamos dvi spalvos, metalo detalės, įvairūs apdailos ir medžiagų apdorojimo būdai. Vyriškas charakteris atskleidžiamas per tradicines aukštos kokybės medžiagas: tvidą, velvetą, džersį, vilną-mocherą, vilną-šilką, tamprią flanelę ar trikotažą.
Modernūs kontrastai kuriami pasitelkiant detales: techniniais elementais dekoruoti drabužiai, neįprastos aplikacijos, švarkai dvigubais atlapais, trimis sagomis susegami sportiniai megztiniai, platūs paltai, klostės. Individualizmo pojūtį suteikia neįprastos sagos, medžiagų maišymas, ma